Soolojäätanssi

Soolojäätanssi on nimensä mukaisesti jäätanssin yksilölaji - tanssia luistimilla musiikin tahtiin.
Laji on meillä Suomessa vielä kohtuullisen harvinainen mutta jäätanssin suurmaissa se on ollut jo pitkään suosittua.

Soolojäätanssiin voi osallistua luistelijat, joilla on yksinluistelu tai muodostelmatausta (ikäraja sovellettavissa taitotason mukaan).

Soolojäätanssi kehittää erinomaisesti perusluistelutaitoa, kehonhallintaa, tasapainoa, rytmikykyä ja koordinaatiota. Lajissa ei tehdä hyppyjä, joten laji sopii kaikille yksin- tai muodostelmaluistelun pohjan omaaville luistelijoille. Tämän lisäksi se on mahtava vaihtoehto luistelijoille, jotka haluavat jatkaa luisteluharrastuksen parissa.

Soolojäätanssi sopii:

• Kaikille luistelijoille, jotka haluavat parantaa askeltekniikkaa.
  • Muodostelmaluistelijoille, jotka haluavat parantaa askeltekniikkaa ja näin parantaa mahdollisuuksia päästä korkeampi tasoiseen joukkueeseen
  • Yksinluistelijoille ja muodostelmaluistelijoille, jotka haluavat harjoitella enemmän
  • yksinluistelijoille, jotka haluavat parantaa askeltekniikkaa
  • yksinluistelijoille, jotka eivät pidä hyppimisestä tai eivät voi hyppiä.
  • yksin- ja muodostelmaluistelijoille, jotka ovat lopettanut kilpailemisen.
  • lisäharjoitukseksi luistelutaustaa omaaville aikuisluistelijoille

Harjun Taitoluistelijoiden tavoitteena on tulevaisuudessa mahdollistaa myös kilpaileminen soolojäätanssissa mutta toistaiseksi tarjoamme soolojäätanssia vain lisäharjoituksena kilpaluistelijoille tai harrasteryhmänä luistelutaustaa omaaville luistelijoille.

Soolojäätanssiharjoitukset pidetään Vihdin jäähallissa Nummelassa:

Ti klo 17:30-18:30/ AIKUISET ALKEET JA EDISTYNEET
La klo 11:00-12:00/ AIKUISET ALKEET JA EDISTYNEET

La klo 10.15-11.00/ LAPSET ALKEET

Jäätanssin tanssioheiset/ oheiset la klo 12:30-13:30

HINTA:
1x Vko 220€/ syyskausi (sis. jäät & oheiset)
2x Vko 400€/ syyskausi (sis. jäät & oheiset)

Lisäksi peritään jäsenmaksu 40€ ilmoittautumisen yhteydessä.

Kausimaksu laskutetaan kuukausittain (1x/vko: 55€/ kk ja 2x/ vko: 100€)